Виклад основного матеріалу дослідження
Для проведення дослідження було відібрано 6 зразків чорного пакетованого чаю,що реалізується на ринку м.Житомира: Alokozay, Greenfild, Ahmad, Lipton, Riston, Batik.
З метою виявлення наявності барвників було використано метод їх якісної ідентифікації – можливість екстрагування холодною водою. В основі цього методу лежить припущення, що натуральні барвники чаю не можуть бути повною мірою екстраговані холодною водою. Синтетичні барвники добре розчиняються в холодній воді.
З метою виявлення наявності барвників було використано метод їх якісної ідентифікації – можливість екстрагування холодною водою. В основі цього методу лежить припущення, що натуральні барвники чаю не можуть бути повною мірою екстраговані холодною водою. Синтетичні барвники добре розчиняються в холодній воді.
- Зважити наважку досліджуваного зразку пакетованого чаю масою 2 г→залити 50 мл холодної води→витримати 8 хвилин→ порівняти із контрольним зразком.
- Зважити наважку змеленого до порошкоподібного стану листового чаю масою 2 г→залити 50 мл холодної води→витримати 8 хвилин→порівняти із досліджуваним зразком.




Немає коментарів:
Дописати коментар